Miękki materac piankowy H3 Eco kokos
towar niedostępny
Opis
MATERAC PIANKOWY ECO
Model ECO to materac dla ceniących sobie wygodę i funkcjonalność. Materac jest dwustronny. Warstwa z pianką zapewnia miekki i przyjemny wypoczynek, natomiast warstwa z kokosem będzie idealnym rozwiązaniem dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa lub inne zwyrodnienia.
Materac ma właściwości nietrwałego odkształcania się pod wpływem ciężaru ciał. Dzięki temu dostosowuje się do naturalnych krzywizn kręgosłupa, zapewniając 100% wygodę.
Materac jest dwustronny, to Ty decydujesz czy korzystasz z miękkiej strony H2, czy z średnio-twardej z kokosem H3.
Do materaca dołączony jest pokrowiec na zamek ułatwiający czyszczenie.
BUDOWA MATERACA
Materac Standard składa się z rdzenia - pianki o gramaturze T25kg/m3. Jak każda pianka poliuretanowa posiada zwięzłą strukturę. Zapewnia dobrą regulację powietrza oraz regulację termiczną. Wysokiej jakości pianka ma dużą odporność na odkształcenia oraz wygniecenia.Materac pozwala na równomierne rozłożenie ciała oraz zapobiega powstawaniu punktów uciskowych.
Górna warstwa z kokosem usztywnia model oraz nadaje cech ortopedycznych, polecana jest dla osób z problemami i bólami kręgosłupa. Dzięki macie kokosowej materac jest antyalergiczny i antygrzybiczny. Dzięki warstwie kokosu nasz model nie odkształca się od stelaża, zachowując swoje właściwości i kształt przez długie lata użytkowania.
Pokrowiec wykonany z bawełny, materiał naturalny, „oddychający", tkanina 140 g/m2 nie powodująca uczuleń.
WŁAŚCIWOŚCI:
- Materac dwustronny (odwracalny)- obie strony materaca nadają się do użytkowania. W celu wydłużenia żywotności należy równomiernie używać obu stron.
- Antyalergiczny - wykorzystane materiały są w pełni bezpieczne dla dzieci zmagających się z problemami alergicznymi.
- Antybakteryjny - materac posiada właściwości antybakteryjne, dzięki czemu w jego wnętrzu i na powierzchni nie gromadzą się roztocza i bakterie. Właściwość ta zapobiega również powstawaniu nieprzyjemnego zapachu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.