+48 530 832 500 [email protected] B2B
Reklamacja innych wad towaru

Produkty zakupione w naszym sklepie, obejmuje bezpłatna rękojmia na okres 24 miesięcy. W okresie ochronnym mamy obowiązek wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową lub udzielić konsumentowi nieodpłatnej naprawy. W przypadku stwierdzenia wad towaru napisz do nas maila na [email protected]

Jak rozpocząć proces reklamacji?

W celu uniknięcia nieporozumień przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o niewysyłanie towarów bez wcześniejszego kontaktu z nami. Być może wystarczy, że doślemy jakiś element. Tak jak Ty, chcemy, aby proces reklamacji przebiegł jak najszybciej, dlatego prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą.

  1. Wykonaj zdjęcia powstałej wady towaru, to bardzo ułatwi zobrazowanie problemu.
  2. Napisz do nas maila dodając zdjęcia i informacje o okolicznościach zauważenia wad towaru.
  3. Oczekuje na kontakt.

Ważne informacje:

  • wykonaj parę zdjęć, tak by jak najlepiej zobrazować problem
  • wstrzymaj się z wysyłką reklamowanego produktu do czasu kontaktu z nami
  • proszę daj nam chwilę na odpowiedź, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 48-72h w dni robocze
  • jeżeli masz jakieś pytania, koniecznie napisz do nas na mail: [email protected]
  • pamiętaj, że jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc!

Dziękujemy Ci za poświęcony czas na kwestie, które są istotne dla bezproblemowego przeprowadzenia reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium