Pomimo że robimy wszystko, co w naszej mocy, by dobrze zabezpieczyć produkty na czas transportu, może okazać się, że ulegnie on uszkodzeniu mechanicznemu w czasie przewozu do Ciebie.
Nie przejmuj się, pomożemy Ci w tej sytuacji i na pewno nie zostaniesz z uszkodzonym produktem.
- Wszystkie paczki zabezpieczamy na czas transportu 6-warstwowym kartonem, grubą folią bąbelkową przygotowaną specjalnie pod duże i ciężkie gabaryty.
- Dodatkowo wypełniamy przestrzeń w kartonie i usztywniamy narożniki.
- Cały proces produkcji jest nadzorowany i monitorowany.
- Wszystkie wysyłane towary przechodzą kontrolę jakości przed wysyłką, żaden mebel nie wychodzi od nas uszkodzony czy porysowany.
Podczas odbioru towaru, prosimy o sprawdzenie, czy zawartość przesyłki (nie tylko opakowanie) nie posiada uszkodzeń.
Brak uszkodzeń kartonu nie oznacza, że mebel nie został uszkodzony w transporcie.
Co zrobić w przypadku uszkodzenia?
- Spokojnie, mamy dobre chęci, pomożemy Ci!
Rozumiem Twoje rozczarowanie, gdy odbierasz uszkodzony produkt i uwierz nam, jest to dla nas największa porażka. Praktycznie wszystkie, bo aż 99% naszych produktów wyjeżdża z magazynu bez żadnych uszkodzeń, niestety nie mamy wpływu na wypadki, które zdarzają się podczas transportu towaru, ale nie zostawimy Cię z uszkodzonym meblem. Postępuj tylko według wskazówek.
- Załatwimy to szybko!
Nie martw się, że będziesz czekać na wykonanie nowego produktu. Wszystkie reklamacje wykonujemy priorytetowo, staramy się maksymalnie przyspieszyć ten proces. Daj nam chwilę na działanie.
Jak rozpocząć proces reklamacji?
W celu uniknięcia nieporozumień przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o niewysyłanie towarów bez wcześniejszego kontaktu z nami. Być może wystarczy, że doślemy jakiś element, który uległ uszkodzeniu. Tak jak Ty, chcemy, aby proces reklamacji przebiegł jak najszybciej, dlatego prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą.
- Wykonaj zdjęcia uszkodzonego towaru oraz jego opakowania.
- Prześlij nam zgłoszenie reklamacyjne na mail: [email protected]
- Oczekuj na kontakt.
Ważne informacje:
- Pamiętaj, że brak uszkodzeń kartonu nie oznacza, że mebel nie został uszkodzony w transporcie.
- Wykonaj parę zdjęć, tak by jak najlepiej zobrazować uszkodzenie.
- Zrób zdjęcia uszkodzenia kartonu, wgniecenia, rozerwania, odkształcenia.
- Wstrzymaj się z wysyłką reklamowanego produktu do czasu kontaktu z nami.
- Proszę, daj nam chwilę na odpowiedź, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 48-72h w dni robocze.
- Jeżeli masz jakieś pytania, koniecznie napisz do nas na mail: [email protected]
- pamiętaj, że jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc!
Dziękujemy Ci za poświęcony czas na kwestie, które są istotne dla bezproblemowego przeprowadzenia reklamacji.