Mimo starannego zabezpieczenia produktów na czas transportu (6-warstwowy karton i pianki zabezpieczające) mogą zdarzyć się uszkodzenia powstałe w czasie transportu przesyłki. Cały proces produkcji jest nadzorowany i monitorowany. Wszystkie wysyłane towary przechodzą kontrolę jakości przed wysyłką, żaden mebel nie wychodzi od nas uszkodzony czy porysowany. Podczas odbioru towaru (w obecności kuriera), prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka (nie tylko opakowanie) nie posiada uszkodzeń. Brak uszkodzeń kartonu nie oznacza, że mebel nie został uszkodzony w transporcie.
Jak wyglądają uszkodzenia transportowe?
Zobacz na filmie, jak wygląda standardowe uszkodzenie transportowe
Jak postępować w przypadku uszkodzenia transportowego
Sprawdź zawartość przesyłki
Meble posiadają duże gabaryty, które ze względu na swój rozmiar, nie są zwykłą paczką. Meble nie są także bagażem podręcznym. Mogę mieć rozmiar 250×150×100 cm i ważyć od 50 do 150 kg! Dlatego nie można porównywać paczki z meblami do standardowej paczki z zamówioną drobnicą. Dlatego koniecznie sprawdź swoją paczką przy kurierze.
Protokół szkody
W przypadku uszkodzenia transportowego koniecznie spisz z kurierem protokół szkody lub wypełnij formularz online: https://protokol.dpd.com.pl. Wypełniony formularz wraz z dokładnymi zdjęciami uszkodzenia prześlij nam na adres [email protected]
Skontaktuj się z nami
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz numeru kuriera – i niezwłoczne przekazanie tej informacji do Działu Obsługi Klienta.
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Bardzo chętnie pomożemy i doradzimy Ci w każdym temacie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.