Zamów bezpłatne próbki Darmowa dostawa Zobacz katalog Strefa architekta
Uszkodzenia transportowe

Mimo starannego zabezpieczenia produktów na czas transportu (6-warstwowy karton oraz "plaster miodu" lub pianka bąbelkowa ) mogą zdarzyć się uszkodzenia powstałe w czasie transportu przesyłki. Cały proces produkcji jest nadzorowany i monitorowany. Wszystkie wysyłane towary przechodzą kontrolę jakości przed wysyłką, żaden mebel nie wychodzi od nas uszkodzony czy porysowany. Podczas odbioru towaru (w obecności kuriera), prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka (nie tylko opakowanie) nie posiada uszkodzeń.
Brak uszkodzeń kartonu nie oznacza, że mebel nie został uszkodzony w transporcie.

Jak wyglądają uszkodzenia transportowe?

Uszkodzony blat biały Uszkodzony blat Uszkodzony  blat biały Uszkodzony blat Uszkodzoy blat biały Uszkodzony blat Uszkodzony blat USzkodozny blat

Zobacz na filmie, jak wygląda standardowe uszkodzenie transportowe

Jak postępować w przypadku uszkodzenia transportowego?

Meble posiadają duże gabaryty, które ze względu na swój rozmiar, nie są zwykłą paczką. Meble nie są także bagażem podręcznym. Mogę mieć rozmiar 250×150×100 cm i ważyć od 50 do 150 kg! Dlatego nie można porównywać paczki z meblami do standardowej paczki z zamówioną drobnicą. 

Jeżeli zauważysz uszkodzenie mebla niezwłocznie nas o tym poinformuj na mail: [email protected] 

Najszybciej jak tylko możliwe pomożemy Ci w tej sytuacji. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wspólnie ustalicie drogę rozwiązania problemu. Zazwyczaj dosyłamy uszkodzoną część lub wymieniamy cały mebel. 

 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium