Mimo starannego zabezpieczenia produktów na czas transportu (6-warstwowy karton oraz "plaster miodu" lub pianka bąbelkowa ) mogą zdarzyć się uszkodzenia powstałe w czasie transportu przesyłki. Cały proces produkcji jest nadzorowany i monitorowany. Wszystkie wysyłane towary przechodzą kontrolę jakości przed wysyłką, żaden mebel nie wychodzi od nas uszkodzony czy porysowany. Podczas odbioru towaru (w obecności kuriera), prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka (nie tylko opakowanie) nie posiada uszkodzeń. Brak uszkodzeń kartonu nie oznacza, że mebel nie został uszkodzony w transporcie.
Jak wyglądają uszkodzenia transportowe?
Zobacz na filmie, jak wygląda standardowe uszkodzenie transportowe
Jak postępować w przypadku uszkodzenia transportowego?
Meble posiadają duże gabaryty, które ze względu na swój rozmiar, nie są zwykłą paczką. Meble nie są także bagażem podręcznym. Mogę mieć rozmiar 250×150×100 cm i ważyć od 50 do 150 kg! Dlatego nie można porównywać paczki z meblami do standardowej paczki z zamówioną drobnicą.
Jeżeli zauważysz uszkodzenie mebla niezwłocznie nas o tym poinformuj na mail: [email protected]
Najszybciej jak tylko możliwe pomożemy Ci w tej sytuacji. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wspólnie ustalicie drogę rozwiązania problemu. Zazwyczaj dosyłamy uszkodzoną część lub wymieniamy cały mebel.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.