Zamów bezpłatne próbki Darmowa dostawa Zobacz katalog Strefa architekta
Zwroty

Możesz dokonać zwrotu zakupionych u nas produktów, jeżeli:

 

1. dokonałeś zakupu jako osoba prywatna, czyli jako konsument, 

2. nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki, 

3. zakupiony przez Ciebie produkt nie został wyprodukowany zgodnie z wybraną przez Ciebie konfiguracją

 

Nie możesz dokonać zwrotu zakupionych u nas produktów, jeżeli:

 

1. dokonałeś zakupu jako spółka prawa handlowego, stowarzyszenie, urząd, itd.

2. dokonałeś zakupu mającego charakter zawodowy jako jednoosobowa działalność gospodarcza

3. dokonałeś zakupu produktu, który jest produkowany po złożeniu zamówienia, zgodnie z informacją umieszczoną na karcie produktu

4. minęło 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki

 

Jak przygotować towar do zwrotu?

 

1. Zapakuj produkt - zapakuj produkt do wysyłki, w tym celu najlepiej sprawdzi się oryginalny karton i zabezpieczenie. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie produktu na czas transportu. Jeżeli towar ulegnie uszkodzeniu transportowemu, nie będziemy mogli zwrócić Ci całości kwoty.

2. Zrób zdjęcie - zrób zdjęcie zapakowanej paczki i dołącz do formularza zwrotu. Pamiętaj, aby wyraźnie wpisać i dobrze sprawdzić dane do wykonania przelewu zwrotnego.

3. Wypełnij formularz - wypełniony formularz, wraz ze zdjęciem paczki prześlij nam na adres mailowy: [email protected]. Koniecznie podaj numer paczki zwrotnej oraz przewoźnika. Informujemy, że przesyłek nie awizowanych oraz wysłanych za pobraniem nie odbieramy.

4. Odeślij nam paczkę - zwracany towar odeślij do nas niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Adres do zwrotu (jeżeli nie uzgodniono inaczej):

 

YRKE sp. z o.o.

Magazynowa 2

33-300 Nowy Sącz

 

5. Zwrot należności - po otrzymaniu Twojego zwrotu nasi pracownicy sprawdzą zwracany produkt. Jeżeli wszystko będzie się zgadzało i produkt nie będzie uszkodzony, otrzymasz od nas zwrot w ciągu maksymalnie 14 dni.

 

Ważne informacje:

1. pamiętaj, że od momentu nadania przesyłki to na Tobie spoczywa odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu. Zobowiązanie to trwa aż do momentu odebrania przesyłki przez nas pod wskazanym adresem zwrotów.

2. prosimy o dokładne zabezpieczenie towaru 

3. wstrzymaj się z wysyłką produktu do czasu kontaktu z nami

4. proszę daj nam chwilę na odpowiedź, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 48-72h w dni robocze

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium