Możesz dokonać zwrotu zakupionych u nas produktów, jeżeli:
1. dokonałeś zakupu jako osoba prywatna, czyli jako konsument,
2. nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki,
3. zakupiony przez Ciebie produkt nie został wyprodukowany zgodnie z wybraną przez Ciebie konfiguracją
Nie możesz dokonać zwrotu zakupionych u nas produktów, jeżeli:
1. dokonałeś zakupu jako spółka prawa handlowego, stowarzyszenie, urząd, itd.
2. dokonałeś zakupu mającego charakter zawodowy jako jednoosobowa działalność gospodarcza
3. dokonałeś zakupu produktu, który jest produkowany po złożeniu zamówienia, zgodnie z informacją umieszczoną na karcie produktu
4. minęło 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki
Jak przygotować towar do zwrotu?
1. Zapakuj produkt - zapakuj produkt do wysyłki, w tym celu najlepiej sprawdzi się oryginalny karton i zabezpieczenie. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie produktu na czas transportu. Jeżeli towar ulegnie uszkodzeniu transportowemu, nie będziemy mogli zwrócić Ci całości kwoty.
2. Zrób zdjęcie - zrób zdjęcie zapakowanej paczki i dołącz do formularza zwrotu. Pamiętaj, aby wyraźnie wpisać i dobrze sprawdzić dane do wykonania przelewu zwrotnego.
3. Wypełnij formularz - wypełniony formularz, wraz ze zdjęciem paczki prześlij nam na adres mailowy: [email protected]. Koniecznie podaj numer paczki zwrotnej oraz przewoźnika. Informujemy, że przesyłek nie awizowanych oraz wysłanych za pobraniem nie odbieramy.
4. Odeślij nam paczkę - zwracany towar odeślij do nas niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Adres do zwrotu (jeżeli nie uzgodniono inaczej):
YRKE sp. z o.o.
Magazynowa 2
33-300 Nowy Sącz
5. Zwrot należności - po otrzymaniu Twojego zwrotu nasi pracownicy sprawdzą zwracany produkt. Jeżeli wszystko będzie się zgadzało i produkt nie będzie uszkodzony, otrzymasz od nas zwrot w ciągu maksymalnie 14 dni.
Ważne informacje:
1. pamiętaj, że od momentu nadania przesyłki to na Tobie spoczywa odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu. Zobowiązanie to trwa aż do momentu odebrania przesyłki przez nas pod wskazanym adresem zwrotów.
2. prosimy o dokładne zabezpieczenie towaru
3. wstrzymaj się z wysyłką produktu do czasu kontaktu z nami
4. proszę daj nam chwilę na odpowiedź, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 48-72h w dni robocze