+48 530 832 500 [email protected] B2B
Zwroty

14 dni na zwrot - dla kogo?

dokonałeś zakupu jako osoba prywatna, czyli jako konsument
nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki

dokonałeś zakupu jako spółka, stowarzyszenie, urząd itd
dokonałeś zakupu jako jednoosobowa działalność gospodarcza mająca charakter zawodowy
dokonałeś zakupu produktu nieprefabrykowanego i wykonywanego na indywidualne zamówienie, gdzie Klient wybiera kolor płyty, szerokość, głębokość, a w przypadku niektórych mebli także rodzaj tapicerki
minęło 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki 

W jaki sposób mogę zwrócić zamówienie?

  1. Rozmontuj produkt - jeżeli zdążyłeś już zmontować produkt, ostrożnie go zdemontuj. Pamiętaj, że w przypadku mebli twardych (szafy, komody, kontenerki itd.) mogą powstać trwałe uszczerbki, za które jesteś odpowiedzialny. Uszczerbki zmniejszają wartość produktu, dlatego nie będziemy w stanie oddać Ci całości kwoty.
  1. Zapakuj produkt - zapakuj produkt do wysyłki, w tym celu najlepiej sprawdzi się oryginalny karton i zabezpieczenie. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie produktu na czas transportu. Jeżeli mebel ulegnie uszkodzeniu transportowemu, nie będziemy mogli zwrócić Ci całości kwoty.
  1. Zrób zdjęcie - zrób zdjęcie zapakowanej paczki i dołącz do formularza zwrotu, który możesz znaleźć TUTAJ. Pamiętaj, aby wyraźnie wpisać i dobrze sprawdzić dane do wykonania przelewu zwrotnego.
  1. Wypełnij formularz - wypełniony formularz, wraz ze zdjęciem paczki prześlij nam na adres mailowy: [email protected]. Koniecznie podaj numer paczki zwrotnej oraz przewoźnika. Informujemy, że przesyłek nie awizowanych oraz wysłanych za pobraniem nie odbieramy.
  1. Odeślij nam paczkę - zwracany towar odeślij do nas niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Adres do zwrotu (jeżeli nie uzgodniono inaczej):

YRKE SP. Z O.O.

Magazynowa 2

33-300 Nowy Sącz

  1. Zwrot należności - po otrzymaniu Twojego zwrotu nasi pracownicy sprawdzą zwracany produkt. Jeżeli wszystko będzie się zgadzało i produkt nie będzie uszkodzony, otrzymasz od nas zwrot w ciągu maksymalnie 14 dni.

Ważne informacje:

  • pamiętaj, że od momentu nadania przesyłki to na Tobie spoczywa odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu. Zobowiązanie to trwa aż do momentu odebrania przesyłki przez nas pod wskazanym adresem zwrotów.
  • prosimy o dokładne zabezpieczenie towaru 
  • wstrzymaj się z wysyłką produktu do czasu kontaktu z nami
  • proszę daj nam chwilę na odpowiedź, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 48-72h w dni robocze
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium