Wieszak z lustrem LED - Różowy
towar niedostępny
Opis
Wieszak pionowy na ubrania z lustrem i listwą LED
Szukasz pojemnego, stabilnego wieszaka na ubrania? Świetnie trafiłeś! Prezentowany model posiada 3 potrójne haczyki (mieszczące co najmniej 9 okryć!) oraz dwa podwójne. Solidna konstrukcja, nadaje stabilności. Wieszak ma prosty, uniwersalny kształt, jest łatwy w montażu, nie zajmuje wiele miejsca i co najważniejsze, pomaga uporządkować wszelkie okrycia wierzchnie. Dzięki dodatkowej półce, pomieści również wiele innych akcesoriów takich jak: torby, plecaki, czy parasolki. Niewątpliwym atutem jest duże lustro i oświetlenie LED.
Lustro
Duże lustro na pewno przyda się w każdym przedpokoju. Połączenie wieszaka z lustrem to bardzo praktyczne rozwiązanie. Dodatkowa półka pomieści niezbędne akcesoria takie jak parasol czy torebka. Pod półką została umieszczona listwa LED, która idealnie oświetli wieszak wieczorną porą.
Mnogość wyboru
Bogata kolorystyka również z łatwością dopasuje się do otoczenia innych mebli i koloru ścian. Wieszak może być stylowym dodatkiem, ozdobą przedpokoju lub ukryć się w tle. Dzięki różnym, dostępnym modelom, dostosujemy zarówno rozmiar wieszaka do przedpokoju, jak i jego kształt, liczbę ramion, bądź haczyków.
Duża ilość haczyków
Wieszak posiada aż 3 potrójne haczyki, dzięki którym zyskujesz aż 9 miejsc do powieszenia ubrań. Tak jak w przypadku wyboru koloru wieszaka, możesz wybrać jeden z czterech dostępnych kolorów haczyków (aluminium, chrom, satyna, czarny). Pozwoli Ci to na stworzenie w pełni indywidualnego projektu produktu, który całkowicie odda Twój charakter oraz uczyni Twoje mieszkanie nietuzinkowym.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Materiał | Płyta laminowana 18 mm grubośći o gęstośći 684 kg/m3 według badnia normy EN 323 |
Wysokość | 100 cm |
Szerokość | 60 cm |
Głębokość | 20 cm |
Wysokość lustra | 80 cm |
Szerokość lustra | 28 cm |
Głębokość półki | 18 cm |
Kolor | Różowy |
Oświetlenie | Listwa LED |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.