Szafka RTV metalowa z szufladą różowa - kolekcja Metalove
towar niedostępny
Opis
Szafka RTV metalowa z szufladą - kolekcja Metalove
Nowa kolekcja mebli Metalove to połączenie designerskiego stylu z funkcjonalnością. Stylowa szafka rtv to doskonała dekoracja salonu. Dzięki metalowemu stelażowi mebel zyskuje niepowtarzalny i bardzo modny loftowy, industrialny styl. Zamykane szafki z półką na pewno pomieszczą wiele niezbędnych rzeczy. Otwarta półka z szufladą idealnie nadaje się na niezbędne w strefie telewizyjnej akcesoria. Dodatkowo, elementy metalowe są wykonane estetycznie i z precyzją. Dzięki temu będziesz mieć w swoim salonie meble wyjątkowej jakości, z której będziesz cieszyć się latami.
Meble został wykonany z wysokiej jakości płyty meblowej o grubości 18 mm. Dostępne w aż 20 kolorach i wzorach.
Metalowy stelaż
Dzięki zastosowaniu designerskiego, metalowego stelaża szafka rtv charakteryzuje się dużą stabilnością oraz wytrzymałością. Wysoka jakość użytych materiałów sprawia, że mebel posłuży Ci przez wiele lat. Czarny kolor nadaje meblowi nowoczesny, designerski, ale i uniwersalny charakter.
Stelaż wykonany z profilu zamkniętego 2x2, malowanego proszkowo w kolorze czarnym.
Kolekcja Metalove
Kolekcja Metalove to nowoczesne meble które sprawdzą się w designerskim salonie. Metalowa konstrukcja dodaje loftowego stylu. Proste, pojemne bryły to przede wszystkim wygoda i funkcjonalność.
Meble do salonu Metalove są zaprojektowane tak, by przechowywanie i organizowanie rzeczy przychodziło z łatwością, stąd wyposażono je w szuflady, szafki zamknięte oraz półki. Pełna kolekcja składa się z stolika podwójnego z możliwością wsunięcia, regału pojedynczego, regału podwójnego, komody oraz dwóch rodzajów szafki rtv.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Szerokość | 140 cm |
Głębokość | 40 cm |
Wysokość całkowita | 50 cm (stelaż 10 cm) |
Kolor | Różowy |
Stelaż | Profil stalowy 20 x 20 mm | Kolor: czarny |
Materiał | Płyta laminowana 18mm grubośći o gęstośći 684 kg/m3 według badnia normy EN 323 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.